slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor 2024
 Gyerek tőzsde, szórakoztató kártyajáték
  • Loading...


warning...
Technikai okok miatt a rendeléseket jelenleg nem tudjuk teljesíteni. Köszönjük türelmüket!

Gyerek tőzsde, szórakoztató kártyajáték (5-10 év)

Gyerek tőzsde, szórakozató kártyajáték gyerekeknek.  Ismerjük meg együtt, játszva a tőzsde világát! Lássuk az árfolyammozgások hogyan befolyásolják a vagyonodat! Abba a termékbe fektetsz pénzt, aminek az árfolyama emelkedni fog? Előkészületek:A négy darab te... Tovább

3.490 Ft



Állapot: Átmeneti raktárhiány

Gyerek tőzsde, szórakozató kártyajáték gyerekeknek. 

Ismerjük meg együtt, játszva a tőzsde világát! Lássuk az árfolyammozgások hogyan befolyásolják a vagyonodat! Abba a termékbe fektetsz pénzt, aminek az árfolyama emelkedni fog?

Előkészületek:
A négy darab termékkártyát (kakaó, mogyoró, fahéj, méz) helyezzük vízszintesen egymás mellé az asztal közepére a jelzőcsík NULLA szintje mellé! A játék kezdete előtt minden játékos gondosan tanulmányozza a négy darab termékkártyán lévő ikonokat, hogy a későbbiekben a játék folyamán ne keverjék össze őket!

Az árfolyamkártyák közé helyezzük el a CSŐD kártyát, és a paklit keverjük meg, majd mindenkinek osszunk
- 2-3 játékos esetén 8-8 kártyát
- 4-5 játékos esetén 5-5 kártyát
- 6 játékos esetén 4-4 kártyát
valamint 10-10 db érmét és 3-3 db azonos színű érmetartó kartont! A megmaradt árfolyamkártyák nem játszanak, a többi ki nem osztott érme a bankban marad. Miután mindenki megnézte a neki osztott lapokat, a rajtuk lévő árfolyam-módosító értékek alapján dönthet, hogy az érméit melyik termékkártyára helye.

Az első kör:
Az érméket legalább kettő, legfeljebb három termékkártya között kell megosztani (egy termékhez maximum 3 érme helyezhető, és nem lehet mind a négy termékre egyszerre tenni. Nem kötelező minden érménket feltenni egyszerre. Az érméket az adott termékkártya oszlopának vonalában kell elhelyezni a saját színű érmetartó lapjainkon a -4 jelzés alatti sorban. Ha a játék folyamán egy termékkártya ennél mélyebbre kerül, akkor az érméket húzzuk még lejjebb, hogy ne zavarja a játékot.

Miután mindenki elhelyezte az érméit, a legfiatalabb játékos kezdi a játékot úgy, hogy lehelyez egy árfolyamkártyát a kezéből maga elé, és az azon szereplő lefelé vagy felfelé mozgatásokat a termékkártyák fel- és letolásával meglépi. A felfelé és lefelé tolást az adott skála mellett végezzük (pl. +1 esetén egy lapnyival toljuk el felfelé). Egy kör addig tart, amíg minden játékos le nem helyezett egy kártyát, és az utolsó árfolyam-módosítást el nem végeztük. A kör végén ellenőrizzük a termékkártyák helyzetét, mert ez alapján történik az elszámolás!

Elszámolás:
Amelyik termékkártya helyzete az eredeti nulla pontban van, azokért plusz érme nem jár, de a játékos visszakapja azokat az érméket, amelyeket az érmetartó lapján erre a termékre tett.
Amelyik termékkártya felfelé mozgott, ott a játékosok a ráhelyezett érmék számának megfelelően minden egyes mozgási egységért kapnak plusz egy érmét (pl.
ha két érménk van egy olyan kártyán, ami kettőt ment felfelé, akkor kapunk 4 db érmét a bankból). Ezen felül megtartjuk az erre a termékre helyezett érméinket is.
Ha valaki olyan termékkártyára tett 2 db érmét, amelyik negatívban (pl. -2 tartományban) végezte, ott a fenti számításnak megfelelően elveszít 4 db érmét, melyet be kell adnia a saját érméiből, de az érmetartó lapra felhelyezett érméit megtarthatja. Ha nincs elég tartaléka, akkor ő csődbe ment, és kiesik a játékból.

Következő kör:
Az új kör elején mindenki újra dönthet az érméi sorsáról, és újra felhelyezheti őket 2 vagy 3 termékkártyára. Ekkor visszahelyezzük a termékkártyákat a NULLA kezdőszintre, és mindenki újabb árfolyamkártyát helyezhet maga elé az első körben leírtak szerint, és a kör végén újra megtörténik az elszámolás. A második körben az első kört kezdő játékostól jobbra ülő játékos kezd, a kezdés körönként eggyel jobbra tolódik.

A játéknak akkor van vége, ha a kezekből a maradék árfolyamkártyák is elfogytak. Ekkor összeszámoljuk, kinek van a legtöbb érméje, ő lesz a győztes. Fontos! Ha valakinek az érméi a játék vége előtt elfogynak, ő sajnos csődbe ment és kiesett a játékból. Ha már csak 1 db érméje maradt és nem tud 2 termékkártyára tenni, tehet 1 érmét, passzolni nem lehet!

Csőd kártya szerepe:
Aki a CSŐD kártyát kapja, azt bármelyik körben kijátszhatja, és kiválaszthat egy termékkártyát, aminek az árfolyamát 3-mal csökkentheti, míg a többi értéke nem változik. A CSŐD kártyát ha lehet, olyan termékkártyára tegye a játékos, amire abban a körben nem helyezett fel saját érmét. Amennyiben a játék elején osztáskor a CSŐD kártya a félretett maradék lapok közé kerül, úgy abban a játékban a CSŐD kártya nem játszik.

A doboz tartalma: 4 termékkártya (kakaó, mogyoró, fahéj, méz), 28 árfolyam alakító kártya (árfolyamkártya), 1 csődkártya, 144 érme, 6 x 3 érmetartó lap, skála.

5 éves kortól ajánlott 2-6 játékos részére, átlagos játékidő 30 perc.

Játék Kategóriák: AKCIÓS JÁTÉKOK
Életkor szerint: 5 - 7 év | 7 - 12 év
Fiú/Lány: fiúknak és lányoknak
Játékosok Száma Szerint: 2 vagy több
MÁRKA SZERINT:
EGYÉB
Kártyajátékok: Kártyajátékok gyerekeknek
Társasjáték: Társasjátékok fiúknak | Társasjátékok lányoknak | Társasjátékok gyerekeknek | Családi társasjáték | Fejlesztő társasjátékok, oktató társasjátékok
Értelmi fejlesztés, Kognitív fejlesztés: Számolási készség
Ár szerint: 3.000 - 4.999 Ft
Tanulást segítő játék: Számok, matematika segítő játékok
Tantárgyak szerint: Matematikai játékok
Címkék: Fusselvéle játékok (zárásról fenmaradó)
Játékok életkor szerint: Játékok 5 éveseknek | Játék 6 éveseknek | Játékok 7 éveseknek | Játékok 8 éveseknek | Játékok 9 éveseknek | Játékok 10 éveseknek | Játékok gyerekeknek | Játékok óvodásoknak | Játékok kisiskolásoknak

Írja meg véleményét erről a termékről: Gyerek tőzsde, szórakoztató kártyajáték (5-10 év)

Név *:
E-mail:
Értékelés:
Vélemény:
 

Hasonló termékek innen: Kártyajátékok gyerekeknek, 5 - 7 év:

Dobble Animals (Asmodee, megfigyelés és gyorsaság kártyajátéka, 6-12 év)

Dobble Animals
(Asmodee, megfigyelés és gyorsaság kártyajátéka, 6-12 év)

5.290 Ft
Készleten, 1 napon belül szállítható!
db
Piratatak (Djeco, 5113, kalózos stratégiai kártyajáték, 5-99 év)

Piratatak
(Djeco, 5113, kalózos stratégiai kártyajáték, 5-99 év)

3.450 Ft
Készleten, 1 napon belül szállítható!
db
Unlock! Star Wars, kooperatív szabadulós társasjáték (10-99 év)

Unlock! Star Wars, kooperatív szabadulós társasjáték
(10-99 év)

13.890 Ft
Külső raktáron, 2-3 napon belül szállítható
db