• Loading...

A kis borz meséje (történetmesélős társasjáték, 4-8 év)

5 1

Legyél Te az, aki minden sztorira és minden szereplőre emlékszik, amit előtte elmondtak, megemlítettek a játékostársai! A kis borz izgalmas meséket gyűjtögetve járja a világot. Vajon ki lesz az, aki emlékszik hol rejtőztek el barátai és ki emlékszik a történet... Tovább

6.990 Ft



Állapot: Átmeneti raktárhiány

Legyél Te az, aki minden sztorira és minden szereplőre emlékszik, amit előtte elmondtak, megemlítettek a játékostársai!

A kis borz izgalmas meséket gyűjtögetve járja a világot. Vajon ki lesz az, aki emlékszik hol rejtőztek el barátai és ki emlékszik a történetükre?

A kis borz meséje memóriajátékot az nyeri, aki a legtöbb képlapkát gyűjti össze. Ehhez pedig arra kell emlékezni, hogy milyen lapkák vannak a mesetáblák mellett.

A játék tartalma: 5 db kétoldalas mesetábla, 40 db képlapka, 1 karton borzfigura, talppal, 1 db dobókocka

Bővebben: Tegyétek a nagy mesetáblákat az asztal közepére egymás mellé sorakozva. Keverjétek meg a lapkákat, és alkossatok belőlük képpel lefelé fordított húzópaklit, amit tegyetek a mesetáblák mellé. Készítsétek elő a borzgurát és a dobókockát. Az 1. játékos felhúzza a húzópakli felső lapkáját, megmutatja a többieknek, majd választ egy képet a mesetáblák közül, és a lapkát képpel felfelé mellé teszi. Hangosan kimondja, mi van a lapkán, majd kitalál egy kis történetet, amelyben szerepel mind a húzott lapka, mind a mesetáblán lévő kép, amely mellé a lapkát tette. Ezután fordítsd a lapkát, képes oldalával lefelé, úgy, hogy az eredeti pozíciójában maradjon a mesetábla képe mellett. Meg kell jegyezni a történetet és a szereplőjét!

Ezután a következő játékos kerül sorra, aki szintén húz egy lapkát, és leteszi azt egy még üres mesetábla kép mellé, és ő is kitalál egy történetet a húzott lapkával és a mesetábla képével. Addig folytassátok ezt, amíg a mesetáblák minden képe mellé kerül egy-egy lapka, azaz minden mesetáblán 2 kép van, és minden kép mellé egy-egy képlapka kerül. Most kezdődik igazán a játék!

Dobj a kockával, és lépj a borzfigurával az óramutató járásának irányában a mesetábla képein, ahányat dobtál. Emlékszel még, milyen képet rejt a lefordított képlapka amellett a mesetábla kép mellett, ahol a kis borz megállt? Emlékszel még a képekhez tartozó történetre? Meséld el a történetet a többieknek, majd fordítsd fel a lapkát.

1, Ha jól emlékeztél, és helyesen mondtad meg, kit vagy mit ábrázolt a lapka, elveheted és megtarthatod a lapkát. Ezután húzz egy újat a húzópakliról, mutasd meg a többieknek, és tedd le képpel felfelé fordítva az elvett lapka helyére. Mondd ki, mit ábrázol a kép, majd mesélj el egy történetet, amelyben szerepel a mesetábla képe és a húzott lapka is, majd fordítsd képpel lefelé a képlapkát. Ezután a bal oldali szomszédod kerül sorra: dob a kockával és lép.

2, Ha nem tudtad, mit ábrázolt a lapka, fordítsd vissza képpel felfelé, és köröd be is fejeződött. A bal oldali szomszédod következik.

A játék vége és a győztes Ha a húzópakli lapkái elfogytak, az elvett lapkák helyett már nem kell újat húzni. Ezután addig folytassátok a játékot, amíg a borzgura egy olyan kép mellett áll meg, ahol már nincs lapka – a játék ekkor véget ér. A győztes az lesz, aki a legtöbb lapkát gyűjtötte össze.

Játékváltozat kisebb gyerekeknek Mivel a kisebbek számára sokszor nehezebb feladat egy saját történetet kitalálni, nekik elég, ha kimondják, mit látnak a húzott képlapkán. De javasoljuk, hogy az idősebbek segítsenek a kisebbeknek egyszerű történetek kitalálásában.

Letölthető játékszabály

Életkor szerint: 2 - 5 év | 5 - 7 év
Fiú/Lány: fiúknak és lányoknak
Játékosok Száma Szerint: 2 vagy több
MÁRKA SZERINT:
Huch&friends
Társasjáték: Az első társasjátékok | Társasjátékok gyerekeknek
Értelmi fejlesztés, Kognitív fejlesztés: Emlékezet fejlesztése | Memóriafejlesztő játékok
Beszéd készség, Kommunikációs fejlesztés: Beszédfejlesztése, kommunikáció, szókincs fejlesztés
Ár szerint: 5000 - 9999 Ft
Logikai játékok: Memóriakártyák
Tantárgyak szerint: Iskola előkészítő
SNI besorolás szerint: Autizmussal élő gyermek | Down szindrómával élő gyermek
Óvodai játékok, ill. iskola előkészítő: Óvodás játékok | Iskola előkészítő játékok
LEGJOBB JÁTÉKOK: Legjobb társasjátékok
AJÁNLOTT JÁTÉKOK: Okos játékok

Írja meg véleményét erről a termékről: A kis borz meséje (történetmesélős társasjáték, 4-8 év)

Név *:
E-mail:
Értékelés:
Vélemény:
 
Zsu . (2019-02-08)

Ezzel a játékkal élmény játszani. 4 éves és 6 éves lányaimnak nagyon tetszik. Hamar megtanulhatók a szabályok, szép a grafika és a vicces történeken, amiket kitalálnak, nagyokat lehet nevetni. Csak ajánlani tudom.


Hasonló termékek innen: Okos játékok, 2 - 5 év:

Játék a törtekkel (Miniland, 95218, logikai játék, 7-9 év)

Játék a törtekkel
(Miniland, 95218, logikai játék, 7-9 év)

9.990 Ft
Külső raktáron, 2-3 napon belül szállítható
db
Tangram, Állatok (Smart Games, mágneses képkirakó úti játék, 5-99 év)

Tangram, Állatok
(Smart Games, mágneses képkirakó úti játék, 5-99 év)

5.990 Ft
Külső raktáron, 2-3 napon belül szállítható
db
Circuit maze (Thinkfun, áramkörös logikai játék, 8-99 év)

Circuit maze
(Thinkfun, áramkörös logikai játék, 8-99 év)

11.990 Ft
Külső raktáron, 2-3 napon belül szállítható
db

Mások ezt vásárolták innen: Okos játékok, 2 - 5 év:

200 db-os puzzle, Fekete paripa (lovas kirakójáték, 8-99 év)

200 db-os puzzle, Fekete paripa
(lovas kirakójáték, 8-99 év)

3.990 Ft
Külső raktáron, 2-3 napon belül szállítható
db
Dixit puzzle Szökésben, 500 db-os kirakó 1 db Dixit kártyával (8-99 év)

Dixit puzzle Szökésben, 500 db-os kirakó 1 db Dixit kártyával
(8-99 év)

7.490 Ft
Külső raktáron, 2-3 napon belül szállítható
db
Dixit puzzle Harmónia, 500 db-os kirakó 1 db Dixit kártyával (8-99 év)

Dixit puzzle Harmónia, 500 db-os kirakó 1 db Dixit kártyával
(8-99 év)

7.490 Ft
Külső raktáron, 2-3 napon belül szállítható
db
Exit puzzle A farkasok átka, 759 db-os nyomozós kirakó (12-99 év)

Exit puzzle A farkasok átka, 759 db-os nyomozós kirakó
(12-99 év)

6.490 Ft
Külső raktáron, 2-3 napon belül szállítható
db