slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor gampang menang slot gacor slot gacor gampang menang slot gacor slot gacor slot gacor slot gacor gampang menang
 Beszédépítő 1. beszédészlelést és beszédértést fejlesztő feladatgyűjtemény középső csoportos óvodásoknak
  • Loading...


warning...
Technikai okok miatt a rendeléseket jelenleg nem tudjuk teljesíteni. Köszönjük türelmüket!

Beszédépítő 1. beszédészlelést és beszédértést fejlesztő feladatgyűjtemény középső csoportos óvodásoknak

Beszédépítő 1. beszédészlelést és beszédértést fejlesztő kiadvány spirálozott füzet formában. Az anyanyelv bármely területének fejlesztése legnagyobb sikerrel és leggyorsabban óvodáskorban végezhető. A program középső csoportos óvodások beszédészlelését és bes... Tovább

Állapot: ELŐRENDELHETŐ, várható beérkezés 3-6 hét

Beszédépítő 1. beszédészlelést és beszédértést fejlesztő kiadvány spirálozott füzet formában.

Az anyanyelv bármely területének fejlesztése legnagyobb sikerrel és leggyorsabban óvodáskorban végezhető. A program középső csoportos óvodások beszédészlelését és beszédértését fejlesztő gyakorlatokat tartalmaz. Az életkornak megfelelő szintű beszédészlelés, beszédértés biztosítja, hogy a gyerkőc nehézség nélkül tanuljon meg olvasni, írni majd egy idegen nyelvet elsajátítani, hogy a mások által kiejtett mondatok tartalmát megértse.

Fejlesztési területek:
I. Akusztikus, auditív figyelem és differenciálás, auditív észlelés fejlesztése
II. Szókincsfejlesztés
III. Beszédértés fejlesztése
IV. Auditív emlékezet
V. A fonológiai tudatosság

A beszédészlelés és beszédmegértés zavara különféle tünetekben nyilvánulhat meg:
Óvodáskorban:
- szókincse szegényes
- sokszor visszakérdez, a tv-t nagyon hangosan hallgatja
- a szavakat erősen torzítja
- gyakran a többiekre figyel, így próbál eligazodni a teendők között
- kérdésekre nehezen válaszol
- a mesehallgatás nem vagy nehezen köti le
- nehezen tanul verseket, mondókákat
- elhúzódó beszédhibákkal küzd

Iskoláskorban:
- Teljesítménye gyengébb, mint ez a képességei alapján természetes lenne
- olvasástanulás közben betűket hagy ki, cserél fel, nem észleli a szóhatárt, nem vagy nehezen érti a szöveget
- írásban ékezeteket hagy el, a betűket cserél, téveszt.
- nem érti pontosan az elhangzottakat
- lassan dolgozik, hamar elfárad
- az önállóan megoldandó feladatokat nehezen oldja meg

A problémák sok esetben magatartási zavarok, figyelmetlenség, agresszivitás, magába fordulás formájába is jelentkezhetnek.

A szerzőtől néhány mondat:
"Gyakorló logopédusként (15 éves tanítói múlttal a hátam mögött) azt tapasztalom, hogy a nyelvi zavarok hátterében szinte mindig szerepel a beszédészlelés vagy beszédértés valamilyen szintű eltérése. Ezért számomra kiemelkedően fontos feladat ennek a területnek a fejlesztése.
A beszédészlelés és beszédmegértés zavarainak felismerése óvodáskorban különösen nehéz, mert általában nem csak a gyermek beszédével kapcsolatosan jelentkeznek a tünetek. Mindkét terület a beszéd befogadásának, feldolgozásának oldalához tartozik, emiatt kevésbé látványos, vagy hallható az eltérés, s az esetek nagy részében rejtve is marad akár második, harmadik osztályos korig. Ekkor derülhet ki pl., hogy egy olvasási problémáért az életkori szinttől elmaradt beszédészlelés vagy megértés a felelős. Óvodás korban a megkésett beszédfejlődésű, és az ún. diszlexia veszélyeztetett gyermekek szinte mindegyikénél biztosan, de az egyéb beszédhibás gyermekek egy részénél is jelentkezik ez a probléma, így megsegítésük elengedhetetlen része ezeknek a területeknek a fejlesztése." (Kovács Ágnes)

Feladatok jellemzői:
-évszakokhoz kötődő, heti lebontású feladatcsomagok, melyek a mindennapi óvodai élet anyanyelvi foglalkozásaiba beilleszthetőek
-egész nevelési évet felölelik
-tematikus hang-és laminálható fekete-fehér képanyagot tartalmaz, így könnyen fénymásolható
-vásárlás után a képanyagot a későbbiekben is bármikor újra letölthetik, kinyomtathatják

Ajánlott: óvodapedagógusoknak, gyógypedagógusoknak, fejlesztő pedagógusoknak, logopédiai szakembereknek, szülőknek. A feladatok középcső csoportos óvodásoknak készültek. Fejlesztésű terület: anyanyelv, beszédértés, beszédészlelés.

Megjelent a Beszédépítő 2. nagycsoportos óvodásoknak!

Játék Kategóriák: LEGÚJABB JÁTÉKOK
Életkor szerint: 5 - 7 év
Fiú/Lány: fiúknak és lányoknak
Játékosok Száma Szerint: 1
MÁRKA SZERINT:
EGYÉB
Érzékelés-észlelés fejlesztés: Hallás fejlesztése
Beszéd készség, Kommunikációs fejlesztés: Beszédfejlesztése, kommunikáció, szókincs fejlesztés | Diszlexia prevenció, diszlexia kezelés | Logopédiai játékok | Szövegértés
Ár szerint: 3.000 - 4.999 Ft
Tantárgyak szerint: Iskola előkészítő
Óvodai játékok, ill. iskola előkészítő: Óvodás játékok | Iskola előkészítő játékok
Játékok életkor szerint: Játékok 5 éveseknek | Játék 6 éveseknek | Játékok 7 éveseknek | Játékok gyerekeknek | Játékok óvodásoknak
Fejlesztő játékok, Korosztály szerint: Fejlesztő játék óvodásoknak

Írja meg véleményét erről a termékről: Beszédépítő 1. beszédészlelést és beszédértést fejlesztő feladatgyűjtemény középső csoportos óvodásoknak

Név *:
E-mail:
Értékelés:
Vélemény:
 

Hasonló termékek innen: Beszédfejlesztése, kommunikáció, szókincs fejlesztés, 5 - 7 év:

Diafilm: A holló meg a róka (klasszikus mese)

Diafilm: A holló meg a róka
(klasszikus mese)

1.690 Ft
Készleten, 1 napon belül szállítható!
db
Davide Cali: A medve és a kardja, mesekönyv (Csimota, 5-8 év)

Davide Cali: A medve és a kardja, mesekönyv
(Csimota, 5-8 év)

3.450 Ft
Készleten, 1 napon belül szállítható!
db
  • pastigacor88 slot pulsa slot dana slot dana slot dana slot pulsa slot dana sbobet slot pulsa slot gacor maxwin slot gacor slot gacor terbaik https://jendralmaya.shotblogs.com/cobalah-deposit-pulsa-10-ribu-tanpa-potongan-mainkan-slot-gampang-menang-45940889