• Loading...


Technikai okok miatt a rendeléseket jelenleg nem tudjuk teljesíteni. Köszönjük türelmüket!

Egy szép új világ, taktikai társasjáték (14-99 év)

Egy szép új világ, taktikai társasjáték. Biogenetikus művégtagok, időutazás, a Föld középpontja, genetikailag feljavított polgárság, kupolavárosok, Holdbázis, csészealj század, Jaggernaut hadi gépóriás, csak néhány példa abból a több száz szuperprojektből, ami... Tovább

Állapot: Külső raktáron, 2-3 napon belül szállítható

Egy szép új világ, taktikai társasjáték.

Biogenetikus művégtagok, időutazás, a Föld középpontja, genetikailag feljavított polgárság, kupolavárosok, Holdbázis, csészealj század, Jaggernaut hadi gépóriás, csak néhány példa abból a több száz szuperprojektből, amikkel Legfőbb Vezérként tervezned kell. 10 éve már, hogy véget ér az Utolsó Nagy Háború, az emberek pedig 5 világkormány lobogói alatt egyesültek. Te egyike vagy ezen világkormányok Legfőbb Vezéreinek, a célod pedig a többiek birodalma fölé emelni a sajátod a projekteken keresztül. Sikerrel jársz, vagy csúfos kudarcot vallasz?

A játékosok az 5 világkormány egyikének Legfőbb Vezérét alakítják, és mindenkinek az lesz a célja, hogy a saját birodalmát nagyobbá, erősebbé és hatalmasabbá fejlessze, mint az ellenfelei.

Összesen 5 kártyatípusból lehet gyűjtögetni, valamint építkezni (épület, jármű, kutatás, projekt, felfedezés). Mindenki arra törekszik, hogy ezeket a játék végére a lehető legjobb kombinációkban párosítsák össze. Minden megszerzett kártyáról a játékos eldöntheti, hogy berakja a felépíteni kívánt kártyái közé, ekkor az 5 erőforrástípust (nyersanyag, energia, tudomány, arany, felfedezés) kezdi el gyűjtögetni a kártyán, VAGY eldobja az adott lapot, hogy annak újrahasznosítási bónuszát érvényesítse, és ezzel a termelési fázison kívül jusson erőforráshoz.

Amikor mindenki eldöntötte, hogy melyik lapját hogyan használja fel, megkezdődik a termelés fázis: sorra haladva az 5 erőforráson, mindenki a már megépített kártyái és birodalma alap termelését figyelembe véve szimultán elveszi a kockákat, először az első erőforrással kezdve. Ez a sorrend azért lesz fontos, mert minden erőforrás-típushoz tartozik egyfajta embertípus (legyen az befektető vagy tábornok) akik azon túl, hogy önmagukban is győzelmi pontokat érnek, még bizonyos kártyák felhasználhatják őket erőforrásként, vagy pedig a játék végén beszámításra kerülnek az értük járó győzelmi pontok. Ezeket az embereket pedig mindig az kapja, aki az adott erőforrásból a legtöbbet termelte ki. Fontos még megemlíteni az új világ egyik legfontosabb erőforrását: a Kristániumot, ez a "joker erőforrás", mely bármelyik erőforrást tudja helyettesíteni.

A doboz tartalma: 1 db öt részből összeállítható játéktábla, 155 db kártya (65x100mm), 170 db erőforráskocka, 80 db karakterjelölő, 1 db fordulójelölő, 1 db pontozótömb, játékszabály. 

14 éves kortól ajánlott 2-5 fő részére, átlagos játékidő 30-90 perc.

Életkor szerint: 12 éves kortól | Felnőtt játékok
Fiú/Lány: fiúknak és lányoknak
Játékosok Száma Szerint: 2 vagy több
MÁRKA SZERINT:
EGYÉB
Társasjáték: Legújabb társasjátékok | Társasjátékok fiúknak | Társasjátékok lányoknak | Társasjátékok gyerekeknek | Társasjátékok felnőtteknek | Taktikai társasjátékok
Értelmi fejlesztés, Kognitív fejlesztés: Logika fejlesztő játékok, logikai készség
Ár szerint: 10.000 FT felett
Játékok életkor szerint: Játék 12 éven felülieknek | Játékok 18 éven felülieknek | Játékok felnőtteknek | Játékok gyerekeknek | Játékok felsősöknek
Szülinapi ajándék ötletek: Szülinapi ajándék ötletek fiúknak | Szülinapi ajándék ötletek lányoknak

Írja meg véleményét erről a termékről: Egy szép új világ, taktikai társasjáték (14-99 év)

Név *:
E-mail:
Értékelés:
Vélemény:
 

Hasonló termékek innen: Legújabb társasjátékok, 12 éves kortól:

Szabadulópakli, Szökés Alcatrazból kooperációs kártyajáték (12-99 év)

Szabadulópakli, Szökés Alcatrazból kooperációs kártyajáték
(12-99 év)

4.990 Ft
Készleten, 1 napon belül szállítható!
db
Fekete történetek: Megtörtént esetek, logisztori rejtvények (18-99 év)

Fekete történetek: Megtörtént esetek, logisztori rejtvények
(18-99 év)

2.990 Ft
Készleten, 1 napon belül szállítható!
db
Zirafa, Djeco ügyességi- és memória társasjáték - 8599 (6-99 év)

Zirafa, Djeco ügyességi- és memória társasjáték - 8599
(6-99 év)

12.990 Ft
Külső raktáron, 2-3 napon belül szállítható
db
The Mind, Érezz rá!, kooperációs kártyajáték (8-99 év)

The Mind, Érezz rá!, kooperációs kártyajáték
(8-99 év)

4.290 Ft
Készleten, 1 napon belül szállítható!
db
Kisah Nyata! Budi Dari Pemulung Sekarang Bisnis Jual Beli Sapi Qurban Gara-Gara Mahjong Ways Penjual Bakso Naik Haji Gara-Gara Pola Maxwin Dari Admin Gorzom Saat Bermain Game Mahjong Ways Bongkar Trik Udin Dapat Jackpot Rp.186 Juta Cuma Modal 10 Ribu Pakai Pola Mahjong Ways 2 Dari IJP88 Pak Tarno Kaget Anaknya Pulang Bawa Motor Baru Pas Ditanya (Dapet Jackpot Mahjong Wins 3) Resep Masakan Tradisional Ketoprak Lotong Hijau, Paling Enak Disantap Sambil Main Mahjong Ways 2 Bikin Heboh 1 Kampung! Andre Asal Jombang Gak Sengaja Dapat Mobil Avanza Baru Dari Mahjong Ways Resep Ayam Kampung Bumbu Kuning Ala Scatter Hitam Mahjong Ways 2, Rasanya Bikin Tajir Melintir! Viral! Mantan Karyawan Fast Food Ini Raup Rp100 Juta dari Slot Mahjong Wins 3 di SIGMASLOT Viral! Penjual Es Keliling Sukses Jadi Pengusaha Es Krim Berkat Jackpot Mahjong Wins di FORBES88 Viral! Pegawai SPBU Putuskan Resign Setelah Dapat Jackpot Mahjong Wins di FORBES88 Bikin Heboh! Trik Rahasia Pesulap Merah Bikin Jackpot Mahjong Wins 3 di Situs FORBES88 Kisah Viral! Mantan Tukang Cilok Mas Pardi Jadi Bos Besar Setelah Menang Maxwin di Mahjong Ways 3 FORBES88 Resep Kue Klepon Gacor ala SIGMASLOT, Terinspirasi Scatter Hitam Mahjong Wins 3 Viral! Tukang Ojek di Jambi Mendadak Tajir Usai Dapat 2 Scatter Hitam di Mahjong Wins 3 SIGMASLOT Kisah Inspiratif! Eks Tukang Service AC Ini Kini Punya Pabrik Sendiri Gara-Gara Main Mahjong Wins OPPO vs iPhone, Mana yang Lebih Gacor untuk Main Mahjong Wins 3 dan Dapat Scatter Hitam? Viral! Tedy Sukses Jadi Pengusaha Durian Setelah Menang Mahjong Wins 3 di SIGMASLOT Main Mahjong Wins di SIGMASLOT, Modal Receh Bisa Jadi Cuan Maksimal!