A játék célja: Legelsőként gólt rúgni. A játék menete: Rakjuk a focibábukat a talpakra. Mindenki választ egy táblát, hozzá tartozó focibábut (a talp színe és a táblán a színes mezű játékos mezének a színe azonos legyen), majd a bábuját a tábla alján lévő focim... Tovább
6.490 Ft
Állapot: | Átmeneti raktárhiány |
A játék célja: Legelsőként gólt rúgni.
A játék menete: Rakjuk a focibábukat a talpakra. Mindenki választ egy táblát, hozzá tartozó focibábut (a talp színe és a táblán a színes mezű játékos mezének a színe azonos legyen), majd a bábuját a tábla alján lévő focimezőre állítja. A legkisebb játékos dob a dobókockával, és annyit lép a focijával, ahányat a kocka mutat. Ha a foci egy olyan mezőre érkezik, ahol saját játékos van (színes mezt visel), a focit arra a mezőre „rúgják” fel, ahova a játékostól kiinduló színes nyíl mutat. Amennyiben a foci egy ellenfél játékost ábrázoló mezőre ér (a játékoson fehér mez van), a focit lefelé „rúgjuk”, oda, ahova a fehér nyíl mutat. Ha a foci egy sípot ábrázoló mezőn áll meg, a játékos megpörgeti a sípot. A síp megállhat a piros lapon, ilyenkor a bíró leküldi a pályáról, vissza a tábla alján lévő focis mezőre. Számára a játék újra indul. Ha a sárga lapon áll meg a síp, a játékos a következő körből kimarad. Ha a síp a szabadrúgásra mutat, a játékos újra dob. Ha a foci újra egy olyan mezőre érkezik, ahol síp van, a játékos folytatja a játékot: megpörgeti a sípot.
Megjegyzés: Előfordulhat, hogy felfelé vagy lefelé „rúgáskor” olyan mezőre érkezik a labda, ahol egy játékos áll. Ekkor ez a játékos továbbrúgja a labdát arra a mezőre, ahová a lábától induló nyíl mutat. Ha ekkor egy síp mezőre érkezik, akkor meg kell pörgetnie a sípot a fentiek alapján.
Amikor a játékos megérkezik a kapu előtti utolsó mezőre, ahol a kapu felé mutató színes nyíl van (ehhez az kell, hogy pontosan annyit vagy többet dobjon, mint ahány lépés kell eddig a mezőig), esélyt kap arra, hogy gólt lőjön. Megpörgeti a gólpörgetőt. Ha a labda olyan helyen áll meg, ahol érinti a kapust bármilyen kis területen is, a gólt kivédték. A játékos vissza kell lépjen a fehér alapon fekete vagy fekete alapon fehér keresztet ábrázoló mezőre a táblán, attól függően, hogy deréktól felfelé vagy lefelé érte el a labda a kapust. Ha a gólpörgető labdája olyan területen áll meg, ahol nem érinti a kapust, sikerült gólt lőni, a játékos nyer.
Megjegyzés: A fekete és fehér keresztes mezők csak a góllövésnél számítanak, a játék folyamán úgy tekintjük őket, mint üres mezőket.
Fejlesztési célok: Kommunikáció, személyiségfejlődés, összpontosítás, hatás –kölcsönhatás, kivárás, szabálykövetés, számolás
Életkor: 5-10 év
Játékosok száma: 2-4 fő
A készlet tartalma: 4 játéktábla, 4 focibábu, 4 talp a bábukhoz, 1 síppörgető, 1 gólpörgető, 1 dobókocka
Játék Kategóriák: | Ügyességi játékok |
Életkor szerint: | 5 - 7 év | 7 - 12 év |
Fiú/Lány: | fiúknak és lányoknak |
Játékosok Száma Szerint: | 2 vagy több |
MÁRKA SZERINT: |
|
Társasjáték: | Társasjátékok fiúknak | Családi társasjáték | Ügyességi társasjátékok |
Ár szerint: | 3.000 - 4.999 Ft |
Óvodai játékok, ill. iskola előkészítő: | Óvodás játékok |
AJÁNLOTT JÁTÉKOK: | Focis játékok |