Gyerek tőzsde, szórakoztató kártyajáték (5-10 év)

Gyerek tőzsde, szórakozató kártyajáték gyerekeknek.  Ismerjük meg együtt, játszva a tőzsde világát! Lássuk az árfolyammozgások hogyan befolyásolják a vagyonodat! Abba a termékbe fektetsz pénzt, aminek az árfolyama emelkedni fog? Előkészületek:A négy darab te... Tovább

3.490 Ft2.792 Ft

db 
Kosárba


Állapot: Készleten, 1 napon belül szállítható!

Gyerek tőzsde, szórakozató kártyajáték gyerekeknek. 

Ismerjük meg együtt, játszva a tőzsde világát! Lássuk az árfolyammozgások hogyan befolyásolják a vagyonodat! Abba a termékbe fektetsz pénzt, aminek az árfolyama emelkedni fog?

Előkészületek:
A négy darab termékkártyát (kakaó, mogyoró, fahéj, méz) helyezzük vízszintesen egymás mellé az asztal közepére a jelzőcsík NULLA szintje mellé! A játék kezdete előtt minden játékos gondosan tanulmányozza a négy darab termékkártyán lévő ikonokat, hogy a későbbiekben a játék folyamán ne keverjék össze őket!

Az árfolyamkártyák közé helyezzük el a CSŐD kártyát, és a paklit keverjük meg, majd mindenkinek osszunk
- 2-3 játékos esetén 8-8 kártyát
- 4-5 játékos esetén 5-5 kártyát
- 6 játékos esetén 4-4 kártyát
valamint 10-10 db érmét és 3-3 db azonos színű érmetartó kartont! A megmaradt árfolyamkártyák nem játszanak, a többi ki nem osztott érme a bankban marad. Miután mindenki megnézte a neki osztott lapokat, a rajtuk lévő árfolyam-módosító értékek alapján dönthet, hogy az érméit melyik termékkártyára helye.

Az első kör:
Az érméket legalább kettő, legfeljebb három termékkártya között kell megosztani (egy termékhez maximum 3 érme helyezhető, és nem lehet mind a négy termékre egyszerre tenni. Nem kötelező minden érménket feltenni egyszerre. Az érméket az adott termékkártya oszlopának vonalában kell elhelyezni a saját színű érmetartó lapjainkon a -4 jelzés alatti sorban. Ha a játék folyamán egy termékkártya ennél mélyebbre kerül, akkor az érméket húzzuk még lejjebb, hogy ne zavarja a játékot.

Miután mindenki elhelyezte az érméit, a legfiatalabb játékos kezdi a játékot úgy, hogy lehelyez egy árfolyamkártyát a kezéből maga elé, és az azon szereplő lefelé vagy felfelé mozgatásokat a termékkártyák fel- és letolásával meglépi. A felfelé és lefelé tolást az adott skála mellett végezzük (pl. +1 esetén egy lapnyival toljuk el felfelé). Egy kör addig tart, amíg minden játékos le nem helyezett egy kártyát, és az utolsó árfolyam-módosítást el nem végeztük. A kör végén ellenőrizzük a termékkártyák helyzetét, mert ez alapján történik az elszámolás!

Elszámolás:
Amelyik termékkártya helyzete az eredeti nulla pontban van, azokért plusz érme nem jár, de a játékos visszakapja azokat az érméket, amelyeket az érmetartó lapján erre a termékre tett.
Amelyik termékkártya felfelé mozgott, ott a játékosok a ráhelyezett érmék számának megfelelően minden egyes mozgási egységért kapnak plusz egy érmét (pl.
ha két érménk van egy olyan kártyán, ami kettőt ment felfelé, akkor kapunk 4 db érmét a bankból). Ezen felül megtartjuk az erre a termékre helyezett érméinket is.
Ha valaki olyan termékkártyára tett 2 db érmét, amelyik negatívban (pl. -2 tartományban) végezte, ott a fenti számításnak megfelelően elveszít 4 db érmét, melyet be kell adnia a saját érméiből, de az érmetartó lapra felhelyezett érméit megtarthatja. Ha nincs elég tartaléka, akkor ő csődbe ment, és kiesik a játékból.

Következő kör:
Az új kör elején mindenki újra dönthet az érméi sorsáról, és újra felhelyezheti őket 2 vagy 3 termékkártyára. Ekkor visszahelyezzük a termékkártyákat a NULLA kezdőszintre, és mindenki újabb árfolyamkártyát helyezhet maga elé az első körben leírtak szerint, és a kör végén újra megtörténik az elszámolás. A második körben az első kört kezdő játékostól jobbra ülő játékos kezd, a kezdés körönként eggyel jobbra tolódik.

A játéknak akkor van vége, ha a kezekből a maradék árfolyamkártyák is elfogytak. Ekkor összeszámoljuk, kinek van a legtöbb érméje, ő lesz a győztes. Fontos! Ha valakinek az érméi a játék vége előtt elfogynak, ő sajnos csődbe ment és kiesett a játékból. Ha már csak 1 db érméje maradt és nem tud 2 termékkártyára tenni, tehet 1 érmét, passzolni nem lehet!

Csőd kártya szerepe:
Aki a CSŐD kártyát kapja, azt bármelyik körben kijátszhatja, és kiválaszthat egy termékkártyát, aminek az árfolyamát 3-mal csökkentheti, míg a többi értéke nem változik. A CSŐD kártyát ha lehet, olyan termékkártyára tegye a játékos, amire abban a körben nem helyezett fel saját érmét. Amennyiben a játék elején osztáskor a CSŐD kártya a félretett maradék lapok közé kerül, úgy abban a játékban a CSŐD kártya nem játszik.

A doboz tartalma: 4 termékkártya (kakaó, mogyoró, fahéj, méz), 28 árfolyam alakító kártya (árfolyamkártya), 1 csődkártya, 144 érme, 6 x 3 érmetartó lap, skála.

5 éves kortól ajánlott 2-6 játékos részére, átlagos játékidő 30 perc.

Játék Kategóriák: AKCIÓS JÁTÉKOK
Életkor szerint: 5 - 7 év | 7 - 12 év
Fiú/Lány: fiúknak és lányoknak
Játékosok Száma Szerint: 2 vagy több
MÁRKA SZERINT:
EGYÉB
Kártyajátékok: Kártyajátékok gyerekeknek
Társasjáték: Társasjátékok fiúknak | Társasjátékok lányoknak | Társasjátékok gyerekeknek | Családi társasjáték | Fejlesztő társasjátékok, oktató társasjátékok
Értelmi fejlesztés, Kognitív fejlesztés: Számolási készség
Ár szerint: 3.000 - 4.999 Ft
Tanulást segítő játék: Számok, matematika segítő játékok
Tantárgyak szerint: Matematikai játékok
Címkék: Fusselvéle játékok (zárásról fenmaradó)
Játékok életkor szerint: Játékok 5 éveseknek | Játék 6 éveseknek | Játékok 7 éveseknek | Játékok 8 éveseknek | Játékok 9 éveseknek | Játékok 10 éveseknek | Játékok gyerekeknek | Játékok óvodásoknak | Játékok kisiskolásoknak

Írja meg véleményét erről a termékről: Gyerek tőzsde, szórakoztató kártyajáték (5-10 év)

Név *:
E-mail:
Értékelés:
Vélemény:
 

Hasonló termékek innen: Kártyajátékok gyerekeknek, 5 - 7 év:

Detektív klub, asszociációs partijáték (8-99 év)

Detektív klub, asszociációs partijáték
(8-99 év)

9.450 Ft
2-3 napon belül szállítható!
db
Cortex 2, IQ kvíz party társasjáték (fehér, 8-99 év)

Cortex 2, IQ kvíz party társasjáték
(fehér, 8-99 év)

4.990 Ft
Készleten, 1 napon belül szállítható!
db