Fejlesztési célok: Kommunikáció, személyiségfejlődés, számfelismerés, számolás, szociális érzék, kivárás, egymással való játék Életkor: 3-6 év Játékosok száma: 2-4 fő A készlet tartalma: 4 kismalacos kártya, mindegyiken három kismalac képével, 4 talp a kismala... Tovább
Állapot: | Készleten, 1 napon belül szállítható! |
Fejlesztési célok: Kommunikáció, személyiségfejlődés, számfelismerés, számolás, szociális érzék, kivárás, egymással való játék
Életkor: 3-6 év
Játékosok száma: 2-4 fő
A készlet tartalma: 4 kismalacos kártya, mindegyiken három kismalac képével, 4 talp a kismalacos kártyákhoz, 1 pörgető, 1 dobókocka, 1 hat darabból összerakható játéktábla, 12 két darabból összeilleszthető 3D-s ház, 1 játékleírás.
A játék célja: Építsd fel egy szalma-, fa- és egy tégla házat magad elé, mielőtt a kismalacaid a tábla közepén lévő menedékbe érnek.
A játék menete: Rakjuk össze a játéktáblát. Mindenki választ egy kismalacos kártyát, és a színben hozzáillő talpra rakja. Az elkészült játékos kártyákat a start nyílra helyezik disznómama házához. A farkas pörgettyűt az asztalra tesszük. A házelemeket három halomba (szalmaházak, faházak, téglaházak) egymásra helyezzük a játéktábla mellett. A legkisebb játékos kezd. Dob a kockával, és annyit lép az óra járásával megegyező irányba, amennyit dobott. Ha olyan mezőre ér, amelyik szalmát, fát vagy téglát ábrázol, a megfelelő ház halomból maga elé rak egy elemet. Amennyiben már van olyan háza, amilyen alapanyagra lépett, nem kell tennie semmit, a soron következő játékos dob. A játékosok mindhárom féle ház mindkét elemét össze kell, hogy gyűjtsék ahhoz, hogy belépjenek a menedékre. Ha a játékos farkast ábrázoló mezőre lép, megforgatja a pörgettyűt. Ha a nyíl gerendaházra vagy szalmaházra mutat, a játékos így szól: „Most felmérgelődtem, és elfújom a házadat”, és ezzel elvehet egy ugyanolyan alapanyagú házelemet valamelyik játékostársától. Ha, viszont neki már nincs szüksége arra az elemre, mert kész a háza, a társától elvett elemet visszarakja az asztalon lévő megegyező alapanyagú házelem-csomóba. Amennyiben a nyíl a téglaháznál áll meg, a farkas azt nem tudja elfújni, ezért a játékos nem vehet el házelemet senkitől. Ha egy játékos már mindhárom házát felépítette, tovább folytatja a lépegetést, mindaddig, míg el nem érkezik a tábla közepén található menedékhelyre – úgy, hogy a végén pont annyit dob,vagy többet, mint ahány lépés elválasztja a céltól. Eközben a többiek még elvehetnek az ő már elkészült szalma- vagy faházaiból elemeket, s amíg a lebontott házat újra nem építi, nem léphet be a menedékhelyre.
Az győz: Aki elsőként éri el a menedékhelyet úgy, hogy mindhárom háza áll.
Életkor szerint: | 2 - 5 év | 5 - 7 év |
Fiú/Lány: | fiúknak és lányoknak |
Játékosok Száma Szerint: | 2 vagy több |
MÁRKA SZERINT: |
|
Társasjáték: | Családi társasjáték | Taktikai társasjátékok |
Értelmi fejlesztés, Kognitív fejlesztés: | Logika fejlesztő játékok, logikai készség |
Ár szerint: | 5000 - 9999 Ft |
Óvodai játékok, ill. iskola előkészítő: | Óvodás játékok |
AJÁNLOTT JÁTÉKOK: | Állatos játékok | Malacos játékok |