Hive, a Kaptár egy többszörösen díjnyertes stratégiai játék, megy különleges kihívást jelenet, eredeti, jól megtervezett, kreatív, kiváló ár-érték arányú, jól érthető a szabályzattal, és mindenekelőtt szörnyen szórakoztató! Ha megnézed a videót, vedd le a hang... Tovább
Állapot: | Külső raktáron, 2-3 napon belül szállítható |
Hive, a Kaptár egy többszörösen díjnyertes stratégiai játék, megy különleges kihívást jelenet, eredeti, jól megtervezett, kreatív, kiváló ár-érték arányú, jól érthető a szabályzattal, és mindenekelőtt szörnyen szórakoztató!
Ha megnézed a videót, vedd le a hangot és csak a lépéseket figyeld, miután elolvastad a játékszabályt:)
A doboz tartalma 2x21 különlegesen illusztrált hatszögű elem, melyeken bogarak láthatók. A szállítás megkönnyítéséhez egy hordtáska is tartozik a csomaghoz, mely kis helyet foglal. A játékteret a játék során maguk a játékosok alakítják ki az elemek lerakásával, így játéktáblára nincs is szükség.
Az egyedi, ötletes és páratlan gondolkodtató játék semmihez sem hasonlítható módon tornáztatja meg az agyad. A játék célja, hogy a különféle bogarakkal, hangyákkal, pókokkal és szöcskével bekerítsd az ellenfél Méhkirálynőjét. A rovarok minden tagja más lépésekre képes. Jó kombinációs készségre, logikára és gyorsaságra lesz szükség, a szabály egyszerű, de a játék mégis szellemes és izgalmas.
A játék menete:
2 fő játsza, értelemszerűen az egyik a fehér, a másik a fekete bogarakkal lesz. Egymás után kezdik el lepakolni a bogaraikat, úgy, h. mindig valamelyik, már előzőleg letett bogárral érintkeznie kell. Amikor mindenki letette a 3-3 bogarát, maximum negyedikként a Méhkirálynőjét is el kell helyeznie. Ha valamelyiknek az első három lépésben már letette a Méhkirálynőjét, akkior most negyediknek akár már léphet is, nem kell feltétlenül leraknia újabb bogarat. Aki nem tette le eddig, annak a 4.lépése a Méhkirálynő lesz.
A Lépések:
1, A Méhkirálynővel mindig csak 1-et léphet. Amennyiben a Méhkirálynőt bekerítik (mindegy hogy abban hány fehér és hány fekete van körülöte, akkor a Méhkirálynő színével ellentétes színű játékos nyert!
2, A Hangya akármennyit léphet, de csak a kaptár szélein haladva, nem ugorhat pl. középre.
3, A Szöcske abban az irányban tud átugrani akárhány bogarat, amely irányban van a lapjával érintkező bogár. Összevissza, kacskaringósan nem.
4, A Pók mindig 3-at kell, hogy lépjen! Se többet, se kevesebbet! Ő is csak szélen haladhat, de nem köteles bemenni egyszerre 4 oldalával érintkező helyre, azt (a szakadékot) átlépheti és 1-nek számít az a lépése, minden más esetben oldalanként számítanak a lépések.
5, A Szarvasbogár csak egyeket léphet, de ő akár ráléphet a saját és az ellenség bogarára is, ez utóbbi esetben az a "mező" v. bogár a szarvasbogár színének számít, és természetesen az alatta lévő nem tud onnan elmenni, elmozdulni.
További szabályok:
1, A Lyukakból csak a szöcske meg a bogár tud kimenni.
2, Amennyiben egyetlen bogár tart össze két nagyobb részt, akkor az a bogár nem mehet el, mert akkor kettészakad a Kaptár. Sosem szabad elszakítani a kaptár vonalát, ellenkező esetben veszít az a játékos.
Életkor szerint: | 7 - 12 év | 12 éves kortól |
Fiú/Lány: | fiúknak és lányoknak |
Társasjáték: | Társasjátékok fiúknak | Társasjátékok gyerekeknek | Kétszemélyes társasjátékok | Stratégiai társasjáték |
Ár szerint: | 5000 - 9999 Ft |
Kedvenc Fiús játékok: | 7-99 éves fiús sláger termékek |
LEGJOBB JÁTÉKOK: | Legjobb társasjátékok | Legjobb felnőtt játékok | Ritka legjobb játékok, Boardgamegeek listások | Díjnyertes társasjátékok, díjnyertes gyerekjátékok |
AJÁNLOTT JÁTÉKOK: | 2 személyes játékok | Állatos játékok | Bogaras játékok | Halloween játékok |
Játékok életkor szerint: | Játékok 9 éveseknek | Játékok 10 éveseknek | Játékok 11 éveseknek | Játék 12 éven felülieknek | Játékok gyerekeknek | Játékok kisiskolásoknak | Játékok felsősöknek |
Fejlesztő játékok, Korosztály szerint: | Fejlesztő játékok nyugdíjasoknak, időseknek |