Lovas Klub, egyszemélyes logikai játék a lovak szerelmeseinek a Smart Games-től. Pattanj nyeregbe, használd a logikád, segíts a lovaknak beugratni a célba! A játékosnak akadálypályát kell kialakítani, és a lovasnak a megfelelő sorrendben kell átugratnia az aka... Tovább
Állapot: | Külső raktáron, 2-3 napon belül szállítható |
Lovas Klub, egyszemélyes logikai játék a lovak szerelmeseinek a Smart Games-től. Pattanj nyeregbe, használd a logikád, segíts a lovaknak beugratni a célba!
A játékosnak akadálypályát kell kialakítani, és a lovasnak a megfelelő sorrendben kell átugratnia az akadályokon, hogy elérje a célt. Készen állsz a 80 feladvány megoldására?
A játék menete:
1. Válassz egy feladványt, majd állítsd fel a játéktáblát, tedd a lovast a kezdőponthoz, a kijárati kaput a célba! (Betűkkel van jelölve a kezdőpont és a cél, a betűket a játéktábla szélén találod.) Vedd figyelembe, hogy néha a kiindulási pont és a cél ugyanaz!
Válaszd ki a feladványban jelzett puzzle darabokat: minden puzzle darabnak van egy adott színű akadálya (A-tól J-ig)! Csak a feladványban lévő akadályokkal rendelkező puzzle darabokra van szükséged.
2. Alkoss akadálypályát a starttól a célig! A feladvány megmutatja az akadályok sorrendjét:
a.) A lónak követnie kell az utat anélkül, hogy irányt váltana. Ha azonban a megoldás visszafordulást tartalmaz több puzzle darabbal, lehetséges, hogy a ló újra ugyanazon az úton megy (bármelyik irányba). Néha többször is átugorja ugyanazt az akadályt!
b.) 3 puzzle darab van, amelyekben egy elágazás van az ösvényben (I, H és J akadályokkal). Amikor közeledsz egy elágazáshoz, kiválaszthatod, hogy melyik irányba menjél tovább. A lóval azonban "menni kell az áramlással". Tilos éles kanyarokat tenni, az útelágazás közepén lévő kis barázda jelzi az éles kanyart.
c.) Ne feledd, hogy a feladványban szereplő színek/betűk az ösvényen lévő konkrét akadályok sorrendjére vonatkoznak, NEM a teljes puzzle darabok sorrendjére!
Például: a G, H, I és J akadályokkal ellátott puzzle-daraboknak két lehetséges útja van. Néha úgy kell elhelyezni ezeket a darabokat, hogy az üres ösvényt használjuk, majd a ló visszatér, hogy átugorja az akadályt a feladvány sorrendjében!
d.) A wizard szintű kihívások nem jelzik a kezdőpontot vagy a célt (kérdőjelet mutatnak a lónál és a kapunál). A puzzle darabok helyes elhelyezése megmutatja a kezdőpontot és a célt.
Minden feladványnak egy megoldása van, amit megtalálsz a füzet végén. A játék fejleszti a kognitív képességeket, a térbeli tájékozódást, a tervezést és a problémamegoldást.
7 éves kortól ajánlott, a csomagolás mérete: 24 x 24 x 6 cm.
Játék Kategóriák: | LEGÚJABB JÁTÉKOK |
Életkor szerint: | 7 - 12 év | 12 éves kortól |
Fiú/Lány: | fiúknak és lányoknak |
Játékosok Száma Szerint: | 1 |
MÁRKA SZERINT: |
|
Értelmi fejlesztés, Kognitív fejlesztés: | Logika fejlesztő játékok, logikai készség |
Ár szerint: | 10.000 FT felett |
Logikai játékok: | Logikai játékok | Logikai játékok gyerekeknek |
AJÁNLOTT JÁTÉKOK: | Állatos játékok | Lovas játékok | Macis játékok | Smart Games játékok |
Játékok életkor szerint: | Játékok 7 éveseknek | Játékok 8 éveseknek | Játékok 9 éveseknek | Játékok 10 éveseknek | Játékok 11 éveseknek | Játék 12 éven felülieknek | Játékok gyerekeknek | Játékok kisiskolásoknak | Játékok felsősöknek |
Szülinapi ajándék ötletek: | Szülinapi ajándék ötletek fiúknak | Szülinapi ajándék ötletek lányoknak |