Szivárvány ejtőernyő, DSZIT és TSMT tornaeszköz. Az ejtőernyő egy olyan kooperatív csapatjáték kelléke, melyet nagy létszámban és rengeteg féle módon lehet játszani. Belehelyezhetünk például az ejtőernyőbe labdát, plüss állatot vagy bármilyen más játékot és v... Tovább
Állapot: | Külső raktáron, 2-3 napon belül szállítható |
Szivárvány ejtőernyő, DSZIT és TSMT tornaeszköz.
Az ejtőernyő egy olyan kooperatív csapatjáték kelléke, melyet nagy létszámban és rengeteg féle módon lehet játszani. Belehelyezhetünk például az ejtőernyőbe labdát, plüss állatot vagy bármilyen más játékot és vigyázva kell azokat a levegőbe juttatni, görgessünk apró labdákat bent, rejtsünk el tárgyakat vagy bújjon valaki az ernyő alá.
Nincsenek győztesek és vesztesek, csak közös játék van, mellyel a csapatszellem és a koordinációs képesség fejlődik. A gyerkőcök közös tevékenységének összehangoltnak kell lennie ahhoz, hogy a komplex mozgás eredményeként magasba emelkedjen az ejtőernyő és a benne lévő tárgy/tárgyak. Segít a koordináció fejlesztésében, és megtaníthatóak vele az irányok, oldalak, végtagok nevei.
Játéklehetőségek:
- A gyerekek fogják meg az ernyő szélét és a kezük fel-le mozgatásával hozzanak létre egyenletes hullámokat, amely körbehalad az ernyőn.
- A gyerekek küldjenek hullámot egyik oldalról a másikra.
- Helyezzünk egy labdát az ejtőernyőre. Közösen lőjük fel a labdát olyan magasra amilyen magasra csak tudjuk.
- Helyezzünk egy dobozt és egy játékot az ejtőernyőre. Próbáljuk a játékot beleterelni hullámok segítségével a dobozba.
- Mindenki dőljön hátra, amíg az ernyő kifeszül, és egymást tartsák meg a játékosok.
- Minden játékos kap egy gyümölcs nevet. Amikor a játékvezető kimondja a gyümölcsöket, a megfelelő játékosoknak helyet kell cserélni a szemben lévőkkel az ernyő alatt.
- Ha az ernyő színes, a szín elhangzásakor mindenki, aki az adott színnél fogta az ernyőt, helyet cserél egy másik játékossal. Ha minden színt mondanak az ernyő a játékosokra borul, vicces kavalkádot teremtve.
- A gyerekek két csapatban elhelyezkednek az ernyő két végén. Amelyik csapat gyorsabban göngyölíti gurigává a saját oldalát az nyer.
Maximális terhelhetőség: 10 kg, átmérő: 350 cm, 8 db kapaszkodó füllel.
Játék Kategóriák: | Mozgásfejlesztő játékok |
Életkor szerint: | 2 - 5 év | 5 - 7 év | 7 - 12 év |
Fiú/Lány: | fiúknak és lányoknak |
Játékosok Száma Szerint: | 2 vagy több |
MÁRKA SZERINT: |
|
Készségfejlesztő játékok, készségek szerint: | Mozgásfejlesztő játékok, nagymozgások |
Ár szerint: | 10.000 FT felett |
Bébijátékok: | Mozgásfejlesztő játékok babáknak |
Óvodai játékok, ill. iskola előkészítő: | Óvodás játékok |
Játékok életkor szerint: | Játékok 2 éveseknek | Játékok 3 éveseknek | Játékok 4 éveseknek | Játékok 5 éveseknek | Játék 6 éveseknek | Játékok 7 éveseknek | Játékok 8 éveseknek | Játékok gyerekeknek | Játékok óvodásoknak | Játékok kisiskolásoknak |
Fejlesztő játékok, Korosztály szerint: | Fejlesztő játékok bölcsiseknek | Fejlesztő játék óvodásoknak | Fejlesztő játékok kisiskolásoknak |
Terápiás eszközök: | DSZIT terápiás eszközök | TSMT eszközök |