Tekergő Medvék, egyszemélyes logikai játék a Smart Games-től. Forgasd a fákat, hogy minden karakter kijusson az erdőből, de óvakodj a medvétől! Egy különleges kirakójáték egy kis csavarral, addig nem jutsz ki az erdőből, amíg meg nem oldod mind a 80 feladványt... Tovább
| Állapot: | Külső raktáron, 2-3 napon belül szállítható | 
Tekergő Medvék, egyszemélyes logikai játék a Smart Games-től.
Forgasd a fákat, hogy minden karakter kijusson az erdőből, de óvakodj a medvétől! Egy különleges kirakójáték egy kis csavarral, addig nem jutsz ki az erdőből, amíg meg nem oldod mind a 80 feladványt!
A játék menete:
1. ELŐKÉSZÜLETEK: Válassz egy feladványt. A 9 forgatható, fás elemet helyezd a játéktáblára, ahogy az a feladványban látható. Fontos az elemek helye és iránya is! A bábukat tedd a feladványban megjelölt helyekre, a fás elemek közé. Amelyik bábut nem látod a feladványban, azt tedd félre, ezekre nem lesz szükség.
2. A JÁTÉK: A Tekergő Medvék célja, hogy minden bábu kerüljön a számára kijelölt erdőszélhez. A fák forgatásával tudod mozgatni a bábukat.
A) A játéktábla bal és jobb szélén közvetlenül a rögzített karakterek és tárgyak előtti helyek a bábuk számára kijelölt végcélok:
- a lány a kempingsátrához megy
- a hód a másik hódhoz megy, aki a vízben van
- a favágó a farönkökhöz megy
- a kis szarvas az apaszarvashoz megy
- a kis maci az anyamedvéhez megy
- a nyúl a testvéréhez megy
B) A karakterek mozgatásához fogd meg a fák tetejét, és forgasd el az óramutató járásával megegyező vagy ellentétes irányba a darabokat:
- a kiválasztott darabot gyakran blokkolja más puzzle darab, így először azt kell elforgatni.
- soha nem emelhetsz fel puzzle-darabokat vagy karaktereket.
C) A MEDVE: Tarts szem előtt egy fontos szabályt: A karakterek SOHA NE kerüljenek közvetlenül az anyamedve elé! Ha oda kerülnek, a puzzle darab blokkolva lesz... és kezdheted elölről. Kivétel természetesen a kis medve. Neki biztosan az anyja előtt van a végső helye. De ügyelj arra, hogy ne vidd túl hamar az anyamedvéhez, mert ő is blokkolja azt a puzzle-darabot, ez lehetetlenné teheti más darabok mozgatását.
3. MEGOLDÁS: Megtaláltad a megoldást, ha a feladványban látható összes karakter a számára kijelölt erdőszélhez került. A legrövidebb megoldást a füzet végén találod.
7 éves kortól ajánlott, a csomagolás mérete: 24 x 24 x 6 cm.
| Játék Kategóriák: | LEGÚJABB JÁTÉKOK | 
| Életkor szerint: | 7 - 12 év | 12 éves kortól | 
| Fiú/Lány: | fiúknak és lányoknak | 
| Játékosok Száma Szerint: | 1 | 
| MÁRKA SZERINT: |  
								 | 
						
| Értelmi fejlesztés, Kognitív fejlesztés: | Logika fejlesztő játékok, logikai készség | 
| Ár szerint: | 10.000 FT felett | 
| Logikai játékok: | Logikai játékok | Logikai játékok gyerekeknek | 
| AJÁNLOTT JÁTÉKOK: | Állatos játékok | Lovas játékok | Macis játékok | Smart Games játékok | 
| Játékok életkor szerint: | Játékok 7 éveseknek | Játékok 8 éveseknek | Játékok 9 éveseknek | Játékok 10 éveseknek | Játékok 11 éveseknek | Játék 12 éven felülieknek | Játékok gyerekeknek | Játékok kisiskolásoknak | Játékok felsősöknek | 
| Szülinapi ajándék ötletek: | Szülinapi ajándék ötletek fiúknak | Szülinapi ajándék ötletek lányoknak |