Az elvarázsolt torony (2013 Év Gyermekjátéka Fődíjasa, kulcskeresős-királylány szabadítós társasjáték, 6-99 év)

2013 Év Gyermekjátéka Fődíjas! Egy kis sztori: A hercegnő egy gonosz varázsló fogságába esett, aki egy toronyba zárta őt. Ráadásul ez a mágus jól el is rejtette a torony kulcsát a törönyhoz vezető út 16 rejtett mélyedéseinek egyikébe,amiket utána kis korongokk... Tovább

12.990 Ft

db 
Kosárba


Állapot: Raktáron

2013 Év Gyermekjátéka Fődíjas!

Egy kis sztori: A hercegnő egy gonosz varázsló fogságába esett, aki egy toronyba zárta őt. Ráadásul ez a mágus jól el is rejtette a torony kulcsát a törönyhoz vezető út 16 rejtett mélyedéseinek egyikébe,amiket utána kis korongokkal le is fedett, hogy Robin, a kis lovag ne találhassa meg. Robinnak azonban segítenek a játékosok, és a szép hercegnő nem marad sokáig a torony foglya.

A játék célja tehát: megszerezni, megtalálni a kulcsot (mágneses bábuk lévén, a kulcs, ha a felette lévő kis korongra lépünk, kattan egyet), bepróbálni a kastély 6 zárjának egyikébe, majd ha nyitja a kulcs a zárat, kiszabadítani a királylányt. Ha nem nyitja, a kulcsot újból elrejti a varázsló,és újra meg kell keresni, de már legalább annyival előrébb vagyunk, hogy tudjuk, mert megjegyeztük, hogy a kastély melyik zárjába ne póbáljuk bele újra. Merthogy a kulcs megtalálásakor csak egyetlen egy esélyünk van kinyitni a zárat!

A varázsló némi előnyt ad, mert Ő a játéktáblához húzott kisebb elemről indul, majd másuik fel a táblára. de kell is az előny, hiszen Ő már tudja, hova kell mennie a kulcsért. De bárki is talál rá a kulcsra, beleillesztheti a torony hat zárjának valamelyikébe. Ha a kulcsot a megfelelő zárba dugják bele, a hercegnő kiszabadul, és attól függően, hogy ki próbálkozott helyesen, Robiné vagy a gonosz mágusé lesz. Ha a próbálkozás sikertelen volt, a mágusnak újra el kell rejtenie a kulcsot a táblán (fontos: kétszer ugyanoda sohasem rejtheti!), majd a bábuk visszaállnak a kezdőhelyekre, és kezdődik minden elölről.

A játékban a karakterek 2 dobókocka együttes ledobásával mozognak: azt, hogy éppen mennyit lép, és melyikük kezdi a mozgást mindig két dobókocka (szimbólum-, és lépéskocka) együttes értéke határozza meg. A játékosok együtt dobnak, majd az a figura kezdi a lépést, akinek a színe a szimbólumkockán megtalálható. A megtehető lépések számát a lépéskocka határozza meg. A lépéskocka előfordulhat, hogy eltérő lépésszámot jelez a mágus és a lovag számára.

Aki kinyitja a megfelelő zárat, annak kipattan a kastélyból a királylány, és megnyeri a játékot.

Letölthető játékszabály

A videónál le is veheted a hangot! :)

Életkor szerint: 5 - 7 év | 7 - 12 év | 12 éves kortól
Fiú/Lány: fiúknak és lányoknak
MÁRKA SZERINT: DREI MAGIER SPIELE
Társasjáték: Családi társasjáték | Kooperatív társasjáték | Logikai társasjátékok | Memória játék | Taktikai társasjátékok
Grafomotoros fejlesztés: Szem-kéz koordináció | Térlátás fejlesztése
Értelmi fejlesztés, Kognitív fejlesztés: Emlékezet fejlesztése | Figyelem fejlesztése | Memóriafejlesztő játékok
Ár szerint: 10.000 FT felett
Kedvenc Fiús játékok: 2-7 éves fiús sláger termékek
Kedvenc Lányos játékok: 2-7 éves lányos sláger termékek | 7-99 éves lányos sláger termékek
Óvodai játékok, ill. iskola előkészítő: Óvodás játékok
LEGJOBB JÁTÉKOK: Legjobb társasjátékok
AJÁNLOTT JÁTÉKOK: Hercegnős játékok | Mágneses játékok

Írja meg véleményét erről a termékről: Az elvarázsolt torony (2013 Év Gyermekjátéka Fődíjasa, kulcskeresős-királylány szabadítós társasjáték, 6-99 év)

Név *:
E-mail:
Értékelés:
Vélemény: