Éhes zsiráf, ügyességi társasjáték (FB, 3-8 év)

Éhes zsiráf, ügyességi társasjáték a Fat Brain Toys-tól. Az Éhes zsiráf egy elragadó és lebilincselő családi játék, mely során okosan kell alkalmazni a "kockáztass és nyerj" elvet.  Ezek a zsiráfok nagyon éhesek, segíts nekik jól lakni! Építsd minél magasabbr... Tovább

10.990 Ft

db 
Kosárba


Állapot: Újdonság! Készleten

Éhes zsiráf, ügyességi társasjáték a Fat Brain Toys-tól. Az Éhes zsiráf egy elragadó és lebilincselő családi játék, mely során okosan kell alkalmazni a "kockáztass és nyerj" elvet. 

Ezek a zsiráfok nagyon éhesek, segíts nekik jól lakni! Építsd minél magasabbra a zsiráfod nyakát a kockával kidobott elemekkel, hogy elérje a legmagasabban lévő leveleket, te pedig minél több pontot kaphass, de vigyázz, a sok finom falattól a zsiráfod akár meg is szédülhet és eldőlhet!

A játék célja: Nyújtsd jó magasra a zsiráfod nyakát a nyak-építőelemek egymásra helyezésével, hogy elérd a fán lévő leveleket. Minél magasabban van egy levél, annál több pontot érhet. De ne feledd: minél hosszabb a zsiráfod nyaka, annál nagyobb a veszély, hogy eldől!

A játék előkészítése: Ha első alkalommal játszol az Éhes zsiráffal, finoman nyomkodd ki a polifoam elemeket a keretükből. 

Fa felállítása: Csúsztasd egymásba a két fatörzs-elemet, helyezd a törzset a nagy köralap „X” formájába, húzd rá fentről lefelé a három lombkorona-elemet a törzsre: először a legkisebbet, aztán a középsőt, végül a legnagyobbat! Ezt követően helyezd el a leveleket a lombkoronák tetején, SZÁMOS OLDALUKKAL LEFELÉ! A piros színűek kerüljenek a legalsó szintre, a sárgák a középső szintre, a kékek pedig a legfelsőre.

Mindegyik játékos fog egy zsiráf testet és egy zsiráf fejet, felállítja a zsiráfja testét a köralapon, a fejét pedig félreteszi magának későbbre. A megmaradt test- és fej-építőelemeket elrakjuk. A nyak-építőelemeket a játékosoktól elérhető távolságba helyezzük.

A játék menete: A leghosszabb nyakú játékos kezd. Minden fordulóban dobunk a kockával, és elveszünk egy, a dobott formának megfelelő nyak-építőelemet. Háromféle formájú építőelem van: négyzet, téglalap, és L alakú, mindhárom kicsi és nagy méretben. A kocka az építőelem formáját és méretét is jelzi (small = kicsi, large = nagy). Ha az elem, amire szükséged van, nem elérhető (mert már másik játékosnál van), egyszerűen használd a kicsi vagy nagy megfelelőjét. Ha ez sem lehetséges, válassz bármely elérhető elemből. Most helyezd az elemet a zsiráfod testére óvatosan, hogy nehogy eldőljön!

Az óramutató járásával megegyező irányba haladva a játékosok dobnak a kockával, és egymásra helyezik a nyak-elemeket, hogy minél magasabb zsiráfjuk legyen, amivel több pontot érő, magasabb szinten lévő leveleket elérhetnek el. A játékosok ezért maguk dönthetik el, meddig építik a zsiráf nyakát, vagyis mekkora kockázatot vállalnak. Amikor úgy döntenek, hogy abbahagyják az építést, az egymásra épített nyak-elemek tetejére helyezik a zsiráf fejét. 

Ha a zsiráf szája a lombkorona valamely szintjével azonos magasságban vagy magasabban van, a játékos levehet egy falevelet arról a szintről. A zsiráf nyakának legalább három másodpercig stabilan kell állnia egy levél levétele ellőtt. A zsiráf nem támaszkodhat a fának. Nem szükséges egy bizonyos levelet elérnie, elég csak a lombkorona-szint magasságát. Ha egy játékos levett egy levelet, a nyak-építőelemeit visszatesszük a kupacba. A játékos megtartja a test- és fej- elemeit, és folytatja a játékot.

Ha a zsiráfod eldől vagy akár leesik róla egy vagy több építőelem, mielőtt levehetnéd a levelet, tedd vissza egy nyak-építőelemedet a kupacba. A következő körben NEM dobhatsz. Ehelyett használd a megmaradt elemeid, hogy újraépítsd a zsiráfod nyakát. Ha már nincs több elemed, akkor is kimaradsz egy körből. Ha valamelyik másik zsiráfot ledöntenél (ami elég valószínű, ha a zsiráfod összedől), add oda egyik építőelemedet annak a játékosnak, akinek a zsiráfját ledöntötted. Ha nincs elég elemed, hogy ezt megtedd, társad egyet választhat a megmaradt elemek kupacából. A következő körük során újra kell építeniük őket, és még egyet dobni egy következő építőelemért.

A játék addig folytatódik, míg az utolsó levelet is meg nem ették a zsiráfok. Az összes játékos egyszerre fordítja fel az összegyűjtött leveleit és összeadják az azokon szereplő pontjaikat. Az a játékos nyer, aki a legtöbb pontot gyűjtötte össze.

Ha döntetlen van, osszuk szét az elemeket egyenlően az érintett játékosok között. A játékosok minden körben egy újabb elemet építhetnek zsiráfjukhoz. Az a zsiráf nyer, amelyik a legtovább marad állva. Ha egyik zsiráf sem dől le, a hosszabb nyakú zsiráf lesz a nyertes.

A játék fejleszti a szem-kéz koordinációt, a téri tájékozódást, a finommotorikát, a formafelismerést, a téri helyzet észlelését, a figyelmet, a logikus gondolkodást, a számlálás, a kézügyességet és az alapvető matematikai készségeket.

A játék tartalma: 4 db zsiráf fej, 4 db zsiráf test, 24 db zsiráf nyak-elem, 1 db fa alaplap, 2 db fatörzs-elem, 3 db fa lomb-elem, 12 db falevél, 1 db dobókocka.

3 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére, anyaga: karton és polifoam.

Játék Kategóriák: LEGÚJABB JÁTÉKOK
Életkor szerint: 2 - 5 év | 5 - 7 év | 7 - 12 év
Fiú/Lány: fiúknak és lányoknak
Játékosok Száma Szerint: 2 vagy több
MÁRKA SZERINT:
Fatbraintoys
Társasjáték: Az első társasjátékok | Társasjátékok fiúknak | Társasjátékok lányoknak | Társasjátékok gyerekeknek | Családi társasjáték | Ügyességi társasjátékok
Grafomotoros fejlesztés: Szem-kéz koordináció
AJÁNLOTT JÁTÉKOK: Állatos játékok
Játékok életkor szerint: Játékok 3 éveseknek | Játékok 4 éveseknek | Játékok 5 éveseknek | Játék 6 éveseknek | Játékok 7 éveseknek | Játékok gyerekeknek | Játékok óvodásoknak | Játékok kisiskolásoknak
Szülinapi ajándék ötletek: Szülinapi ajándék ötletek fiúknak | Szülinapi ajándék ötletek lányoknak

Írja meg véleményét erről a termékről: Éhes zsiráf, ügyességi társasjáték (FB, 3-8 év)

Név *:
E-mail:
Értékelés:
Vélemény:
 

Hasonló termékek innen: Ügyességi társasjátékok, 2 - 5 év:

Éhes zsiráf, ügyességi társasjáték (FB, 3-8 év)
db